فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

کلمات کلیدی

درمان خشک و حاد سرفه

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ق.ظ

درمان خشک و حاد سرفه

اگر بیمار سرفه حاد و خشک داشته و به پزشک مراجعه نکند، ممکن است سعی کند از داروهای سرماخوردگی برای کاهش سرفه استفاده کند. اگر بیمار مشکوک به داشتن سرما یا آنفولانزا باشد، سرفه ممکن است تا زمانی که خودبه خودی حل شود، حل شود. سرفه سرفه و شوره سر ناشی از آلرژی اغلب با داروهای آلرژیک حل می شوند، زیرا سرفه به علت محرک های محیطی ایجاد شده و عامل ایجاد کننده آن را از بین می برد. برای درمان سرفه مزمن با علت شناخته شده، بهتر است با یک پزشک یا متخصص مشورت کنید. درمان سرفه بسیار وابسته به علت اصلی آن است. به طور کلی، در درمان و کاهش سرفه، علاوه بر درمان، علت اصلی نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در برخی موارد سرفه شدید با داروهای ضد سرفه درمان می شود. سرفه شدید یا سرفه در طول خواب ممکن است نیاز به درمان هایی داشته باشد که حاوی مواد مخدر هستند. اگر این داروها را مصرف کنید، از نوشیدن الکل و رانندگی جلوگیری کنید. اگر بیمار مشکوک به داشتن عفونت باکتریایی باشد، پزشک اغلب آنتی بیوتیک ها را تجویز می کند. افرادی که مشکوک به داشتن عفونت ویروسی هستند، از آنتی بیوتیک ها سود نمی برند و نیازمند درمان موثر و موثر هستند. سالمندان، افراد مبتلا به عفونتهای باکتریایی و ویروسی قوی و افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند ممکن است نیاز به بستری شدن داشته باشند تا مشکل اصلی توسط دکتر حل شود.
سرفه خشک و عسل

عسل یک درمان مؤثر برای گلودرد است. با توجه به مطالعات انجام شده، این دارو همچنین می تواند سرفه را به طور موثر کاهش دهد. عسل یک بیماری برای بسیاری از بیماری ها است و شما می توانید عسل را هر روز مصرف کنید و از ایمنی بدن خود اطمینان حاصل کنید. پروبیوتیک ها میکروارگانیسم هایی هستند که اثرات مثبت بر سلامت دارند. آنها سرفه را به طور مستقیم از بین نمی برند، بلکه در تنظیم سیستم گوارش کمک می کنند. این گیاهان گوارشی باکتری هایی هستند که در روده شما وجود دارد. بروملین در درمان سرفه خشک موثر است. شما ممکن است از آن شنیده باشید، اما باید توجه داشت که بر اساس شواهد موجود در بروملین، آنزیمی که تنها در ساقه و میوه یافت می شود و می تواند مشکل سرفه خشک در گلو را کاهش دهد. برای رسیدن به نتیجه بهتر، از آناناس و برملیاد استفاده کنید. نوشیدن یک تکه نان با 3-5 اونس آب آناناس سه بار در روز بخورید. برگ نعنا دارای خواص شفا دهنده در سرفه است. مواد تشکیل دهنده مرطوب کننده در نعناع نعناع باعث آرامش گلو می شوند و به عنوان یک ضد انعقاد عمل می کنند و همچنین باعث شکستن مخاط می شود.
یک راه حل سریع برای خشک کردن

چرا لیمو کمی استفاده نمی کنید اگر شما به دنبال یک درمان سریع برای سرفه خشک هستید؟ پوره نمک و فلفل سیاه را بر روی یک تکه لیمو ریخته و آن را بسیار سریع بشویید. اگر چه این درمان برای کسانی که قلب ضعیف دارند مناسب نیست، آنها به سرعت سرفه خود را شگفت زده خواهند کرد.
ریشه شکر برای سرفه خشک

شیرین بیان فیزیکی و تسکین دهنده است که در عین حال دستگاه تنفسی شما را آرام می کند و باعث می شود که ریزش مو را تسکین دهد و حجم آن را کاهش دهد. آب را جوشانده و ریشه شیرین شیرین (2 قاشق غذاخوری) را به شیشه اضافه کنید. شیشه را با آب جوش (230 گرم) پر کنید و ریشه شیرین بیان را 10 تا 15 دقیقه خیس کنید. یک فنجان کامل از این نوشیدنی را دو بار در روز بخورید.
درمان سرفه خشک با آب مقطر آب

بسیاری از افراد وقتی که گلو درد دارند، از خامه ترش استفاده می کنند، اما این درمان همچنین می تواند برای درمان سرفه خشک استفاده شود. هنگامی که نمک بیشتر بر روی گلو است، آب شروع به جریان می دهد تا تعادل همه چیز را. وقتی آب کاهش می یابد، گلو و سیستم تنفسی شما نیز از بین می روند، که نتیجه را نرم می کند.

  • سعید راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی