فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

کلمات کلیدی

انواع لوله ها و ساخت آنها

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ

از ساختمان که بیرون می رود و به خیابان می رود، آب و لرزه زمین زیر شما، و همچنین کابل های مخابراتی و فیبر نوری برای پوشش لوله های پلی اتیلن وجود دارد. شرکت آب و فاضلاب از یک کارتریج برای انتقال آب از لوله های پلی اتیلن HDPE تک لایه و انتقال فاضلاب به خارج از شهر استفاده می کند.

تمام فرایندها از طریق استخراج نفت به پالایش و پردازش فرآورده های نفتی از طریق شبکه ای از لوله های فولادی است. البته، آلیاژهای فولادی مورد استفاده در این لوله ها و نحوه تولید آنها در صنعت نفت و گاز بسیار مهم است، بنابراین، از لوله های فولادی برای حمل گاز ترش یا گاز شهری استفاده نمی شود. این لوله ها باید مطابق استاندارد API انجمن تولید لوله های نفت (API) تولید شوند و روش تولید آن یکپارچه است، که در آن اصلاحات بازار به این لوله ها Mantisan Pipes نامیده می شود.

غذا را بر روی پارچه و اتصالات لوله نگذارید؟ آیا شما در مورد نقش صنعت لوله و اتصالات در کشاورزی و تولید مواد غذایی می دانید؟ امروزه آبیاری بیشتر اکثریت مزارع توسط سیستم های آبیاری تازه در شرایط آب و هوایی و بارانی انجام می شود که به این معنی است که آب از یک منبع از قبیل یک چاه یا یک رودخانه با فشار بالا به یک لوله و به مزرعه تحویل داده می شود. در میدان، لوله اصلی تقسیم شده و پای هر درخت یا گیاه با یک قطره آب یا آب آشامیدنی نصب شده است. در بیشتر سیستم های آبیاری تحت فشار، از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی یا پایه یک صنعت نسبتا مدرن است. البته، اگر مبلمان و میز و صندلی های مختلف را ایجاد کنیم، نمی توانیم بگوییم که صنعت جدید است. به عنوان مثال، در آشپزخانه میز آشپزخانه آشپزخانه یا میز خود، بخار استفاده می شود، دیگ بخار بخار استفاده می شود برای تولید بخار در صنعت چوب. درون دیگهای بخار و یا دیگهای بخار، صدها شاخه از لوله سیاه لوله آتش نشانی استفاده شده است که از طریق آب جریان می یابد و باعث می شود که مشعل به دمای بالاتر از 300 درجه و بخار با فشار بسیار بالا برسد. استفاده از لوله های پی وی سی، که به طور گسترده ای به عنوان لوله Polyqua شناخته می شود، به طور گسترده ای در طراحی غرفه استفاده می شود.
انواع لوله ها و ساخت آنها

اگر ما می خواهیم لوله ها را از لحاظ مواد و مواد آنها طبقه بندی کنیم، لوله ها می توانند به گروه های پلیمری، فلز، سیمان و غیره طبقه بندی شوند. با توجه به کاربرد آن، می توان آن را برای فاضلاب، کشاورزی، ساخت و ساز و غیره استفاده کرد. علاوه بر این، لوله ها را می توان به مارپیچ، اکسترود شده، جوش داده شده و غیره تقسیم کرد. لوله های مورد استفاده بیشتر لوله های فولادی هستند. این لوله ها از انواع بدون درز یا بدون درز ساخته شده اند. لوله manismann ساخته شده از یک سیلندر فولاد ساخته شده است و، البته، لوله های فولادی می تواند توسط ورق های آهنی با دو جوش نشت و جوش مستقیم تولید می شود. بیشتر لوله های فولادی توسط پوشش های مختلف در برابر زنگ و فرسایش عایق هستند، مهمترین آنها گالوانیزه شدن و خروج از سطح بیرونی لوله های فولادی است.

در مرحله دوم، لوله های پلی اتیلن برای حمل و نقل آب آشامیدنی و فاضلاب و همچنین آبیاری استفاده می شود. این لوله از طریق اکسترود ورق پلی اتیلن یا مارپیچ پلی اتیلن ساخته شده است. لوله kargite، که خود نوعی لوله پلی اتیلن است، شامل دو لایه داخلی و خارجی است، لایه بیرونی خاصی از لایه بیرونی طراحی شده برای مقاومت در برابر فشار خارجی به لوله. لوله های پلی پروپیلن یا سفید که در ساختمان بیشتر استفاده می شوند نیز با اکسترود کردن مواد ذوب PPR ساخته می شوند. در روش اکستروژن، مواد پلیمری یا رزین های پلیمری به یک قیف بزرگ ریخته می شود که پس از آن گرم می شود و با فشار داخل قالب به ذوب می شود که منجر به تشکیل یک لوله می شود و شکل لوله را شکل می دهد.
استانداردهای لوله

هر لوله با توجه به استانداردهای بین المللی خود ساخته شده است، بر طبق آن، فشار، دما و شرایط مشخص باید طول عمر مشخص 50 سال را داشته باشند. در استانداردها، اندازه، رنگ، وزن و پارامترهای فنی لوله دقیق بیان می شود. یک لوله ساخته شده با توجه به تمام شرایط استاندارد قطعا تا زمانی که در استاندارد مشخص شده است. برای مثال، بعضی از تولیدکنندگان، روش تولید یا مواد ساخت لوله را به منظور کسب سود بهتر دستکاری می کنند که باید با آنها مشورت شود و از افراد متخصص کمک بگیرید.

  • سعید راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی