فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

فروشگاه اینترنتی خنزر

کلمات کلیدی

نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس amg one

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ق.ظ
نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس amg one
نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس AMG ONE

این رورها شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه های مختلف هستیم که شاید تنها برخی از موارد آنرا بنابر علایق و سلایق خود مطلع باشیم . اما به خوبی با دنیال کردن برخی خبرهای در صفحات مجازی و رسانه های دیگر می دانیم که صنعت اتومبیل و اسمارت فون ها بیشترین میزان پیشرفت را در خود ایجاد نموده اند .نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس amg one

با این وجود جالب است بدانید اولین اتومبیل جهان در سال 1678 میلادی ساخته شد تا انسان بتواند برای پیمودن مسیرهای طولانی با استفاده از آن سریعتر و هرچه بهتر برسد . اما امروزه با نگاهی بر گذشته بی شک می توان میزان پیشرفت و گستردگی این صنعت را لمس کرد و این روزها هم با تعداد خبرهای متعددی از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی روبرو هستیم که از اتومبیل های مفهومی و کانسپت مناسب نسل های آینده رونمایی می کنند تا در دهه بعدی برای استفاده عموم حاضر شوند .
نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس amg one
از مهم ترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان می توانیم به مرسدس بنز، بی ام و ، پورشه، آئودی، دی اس، لامبورگینی، فراری، استون مارتین، بنتلی،رولز رویس و ... اشاره نمود که صنعت اتومبیل را در دست خود دارند و هر چند مدت یکبار اتومبیل های خاص و منحصر بفردی را رونمایی می سازند .
اما اخیرا مجموعه محبوب " Top Gear " از جدیدترین اتومبیل سوپر اسپرت مرسدس با نام AMG ONE برای اولین بار رونمایی کرد که این اتومبیل بی شک جزء بی نظیرترین و جذاب ترین اتومبیل های موجود در جهان است که در سال های آینده می توانیم شاهد حضور این مدل اتومبیل در بازار جهانی باشیم .
نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس amg one
اتومبیل سوپر اسپرت مرسدس AMG ONE دارای یک موتور F1-derived 1.6 لیتری V6 با 11000 دور در دقیقه است . طراحی این اتومبیل نسبت به نسل های قبلی و قدیمی مرسدس کاملا متفاوت است و دارای آیرودینامیک کاملا منحصر بفرد است که تماشای آن می تواند باعث مجدوب شدن هر شخصی شود .
نگاهی نزدیک به اتومبیل مرسدس amg one
همچنین داخل کابین این اتومبیل در عین سادگی بسیار پیشرفته است که یک اتومبیل مسابقه ای و سریع به جای یک اتومبیل کروک و سریع است که می تواند به راحتی تمام می تواند به بیش از 1000 اسب بخار برسد .
با این وجود انتظار می رود که این اتومبیل سوپر اسپرت تا نیمه اول سال 2020 در تعداد نمونه های محدود به فروش برسد .
  • سعید راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی